Sigara bırakma yöntemleri

Sigara bırakma yöntemleri Sigara bırakma yöntemleri

Sigara insan sağlığını ciddi anlam da tehdit eden bir çok hastalığın yaşanmasına neden olan bir maddedir. İnsanlar sağlığa çok fazla zararlı olduğunu bilmelerine rağmen ne yazık ki sigaradan bir türlü uzaklaşamamaktadırlar. Bu yazımız da sizlere sigaradan kurtulmanız için sigara bırakma yöntemleri hakkın da bilgi vermeye çalışacağım.

  • Sigarayı bırakmak için bir gün seçin ve o güne sadık kalın. Daha önce sigarayı bırakan kişiler ile diyalog kurun ve deneyimlerini alın.
  • Yaşayacağınız sağlık problemlerini göz önüne getirin ve kanser başta olmak üzere yaşayacağınız rahatsızlıkları bir kenara yazın.
  • Sigara içmek den zevk aldığınız anları bir kenara yazın ve bu anlar da başka şeyler ile meşgul olmaya çalışın.
  • Düzenli olarak spor yapın , spor yapmak sizlere son derece iyi gelecektir. Her gün 20-30 dakika tempolu koşun.
  • Beslenmenize dikkat edin genel de sigarayı bırakan kişiler yemeğe sarılır. Siz bu konu da dikkatli olun.

Bu Konular da İlginizi Çekebilir

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Adınız (gerekli) : Telefon (gerekli)

Biz Sizi Arayalım
biz sizi arayalım
© 2018